Tuesday, August 9, 2011

Kerenah Di Bulan Ramadhan


Assalamualaikum wbt,

Siang tadi aku ada janjitemu dengan seorang ejen ni. Cakap dalam telefon punyalah nampak macam pakcik-pakcik. Sekali jumpa tadi alahai lengchai, manyak muda wo. Aku survey tempat untuk buat studio. Alhamdulillah nampak ok dan menarik juga tempatnya, harga pun agak murah.

Kemudian petang, si Zenta Kimora pun ajaklah aku berbuka, katanya nak tengs. Ok la kan. Perut yang kimpah, mari zaberkan. Dia sibuk je bercerita dengan terujanya yang berat dia kini dah hilang 10.5 kilo. Ah, ada aku kesah. Tunggu la, aku akan buang lemak aku 25 kilo. Mati....

Kami berbuka di Hard Rock Cafe, mampu? jam 6 petang dah sampai. Yang bestnya orang sebelah meja kami tu, nak order pun sampai setengah jam. Inilah itulah, tak fahamlah, nak tukarlah. Macam-macam hal. Sekali sampai makanan, mak oi. Aku yang kimpah ni pun tak larat nak habiskan. Tengok perut dia, oh patutlah, mengidam kot. Last-last tapau. Sekali tengok muka, hurmm patutlah. Tak taulah, nak tunjuk banyak duit ke, nak bagitahu yang kau artis, jadi order banyak pun boleh bayar.

Nasi Ayam Ala Thai

Nasi Daging Black Pepper Ala Indonesia

Appetizers

Salad Ayam

Sup Ayam

Brownies

Apa-apa sajalah. Yang penting bulan puasa ni baiklah kita berjimat cermat. Nanti lepas raya papa kedana gamaknya ye.

No comments:

Post a Comment