Friday, September 18, 2009

Bismillah

BATCH DIVA
RAKON, THUMBDRIVE, CULANGKIT, MAK TUPI, CULANGDO, SHARPENON
TUPI, TALDUMU, MAHSYUK, TUTUT, KIBOD, KEYPOLOT



GAFERS
LAX - BLACK BODY
SEAN - KEEP IT
MARK YONG - TEMBUSU
JET - ESCAPE !
NANIE - DEELEERIUM-BAHAGIA
ADIEX - SAMURAI
MAI - WAL-A'SHR

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh... salam untuk semua. aku tak pasti kenapa aku nak buat blog juga?.. mungkin sebab dah ramai orang ada blog masing2.. tadi aku baru saja lepas lepak bersahur dengan lex dan fairuz. tiba2 lex buka topik pasal blog, dia suruhlah lawat blog dia tu, ababilaswad namanya.. gitulah lakshman yang ku kenali. aku pun tertanya, kenapa kau buat blog? sebab aku pun pernah nak buat blog dari dulu lagi tapi tak tau sebab apa. sebenarnya ada sebab, aku nak buat sebab kalau orang minta aku show, nak tengok itulah, nak tengok ini lah.. kan senang kalau ada blog.. haaa amik kau.. tengok je kat blog aku kan senang.. memula tu plan nak wat formal2 tapi nanti lama2 leceh pulak.. ikut suka kau la akmal nak wat macam mana pun.. tapi yang penting aku nak masukkan banyak gambar2 show, kostum2 aku, ngna video2 tari yang aku terlibat atau aku koreograf, mudah2an senang la orang nak tengok dan mendalami aku.. hahhaha.. ye tak?

No comments:

Post a Comment